Setmana teatral in English

captura-de-pantalla-2017-02-09-a-les-22-12-25

Continuem amb la secció Reporters a l’escola. En aquesta ocasió, els nens i nenes de 4t A, ens han fet un reportatge sobre les obres de teatre en anglès que s’han fet a l’escola.

Redactors: Aleix Mañach, Mercè Ledo, Anas Ben Ssallam, Pau Mediavilla, Àlex.

Fotògrafs: Alumnes 4tA

Aquesta setmana alguns cursos han fet unes obres de teatre en anglès.

A les estones d’Speaking  mig grup s’ha dedicat a preparar una obra i a practicar-la.

Així aprenem a parlar més anglès i a pronunciar millor.

Dimecres 10 de maig, a la tarda, mitja classe de 5é A va representar  SNOW WHITE.
Captura de pantalla 2017-05-17 a les 19.37.32

Fotos Snow White

El Dijous 11 de maig, al matí, mig grup de 4t A van fer l’obra: THE SHEPERD BOY AND THE WOLF.

Captura de pantalla 2017-05-17 a les 19.59.06

Fotos The Sheperd Boy and The Wolf
A continuació, mitja classe de 4t B van representar l’obra CHICKEN LICKEN

Captura de pantalla 2017-05-17 a les 20.06.52

El mateix dijous a la tarda, mitja classe de 5B va fer l’ obra SNOW WHITE.

Captura de pantalla 2017-05-17 a les 20.11.43

Fotos SNOW WHITE 5è B

Tots els nens i nenes van saber-se molt bé els seus papers i les obres van ser un èxit.

Han aprés a estudiar i a no tenir vergonya per actuar en anglès davant d’un públic .

GREAT WORK EVERYONE !