Participem en un programa de la tele!!

Benvolguts/udes

Des de la direcció del programa de TVE-Catalunya «Això què és?», s´han posat en contacte amb en la nostra escola perquè estan interessats a enregistrar, a l´escoladiversos episodis de la sèrie.

«Això, què és?» és un espai d’entreteniment i divulgació, dirigit a tota la família i que s’estrenarà al circuit català de Televisió Espanyola d’aquí a uns mesos. La idea és posar en contacte nens de entre 6 i 9 anys amb objectes que fins fa poc formaven part de la nostra vida quotidiana però que la tecnologia i els nous temps han desplaçat (ex. la màquina d’escriure o les cintes de “casette”). El programa té un to amable, familiar i respon als estàndards de televisió pública.

La gravació durarà dos dies lectius ( Dilluns 26 i Dimarts 27 d´octubre) en un espai de l’escola . En cap cas vol interferir en  l´horari i el funcionament habitual del centre .

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *