Això què és?

captura-de-pantalla-2016-10-27-a-las-19-45-32

Com ja sabeu el curs passat nens i nenes de l’escola van participar en el programa “Això què és?”.

El proper dimecres 2 de novembre, a les 19:30 per la 2 de TVE es començaran a emetre tots els capítols del programa Això què és? que es van enregistrar. El programa s’emetrà tots els dimecres fins el 21 de desembre. I en cada emissió podrem veure dos capítols. Així, aquesta primera setmana i la següent podrem veure els alumnes de la nostra escola que hi han participat. Al desembre també s’emetran els que vam gravar la primera vegada, ja fa un any.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *