Setmana Cultural 2023: III Edició del Concurs literari i de dibuix

Nova edició de la Setmana Cultural 2023 amb el III Concurs literari i de dibuix

Del 17 al 21 d’abril, celebrarem de nou la Setmana Cultural, enguany dedicada als poemes Haiku. Durant la setmana, l’alumnat de primària i secundària gaudirà de diferents activitats culturals com un taller de creació de Haikus, un altre taller de dibuix inspirat en Haikus i una exposició dels treballs elaborats al vestíbul de l’escola i l’alumnat d’infantil, faran tallers internivells amb motiu també de la Diada de Sant Jordi. També tindrem l’honor de compartir la tarda del 21 d’abril amb la Colla Gegantera de Lliçà d’Amunt amb un conte ben animat i una ballada de gegants. El 22 d’abril, tindrà lloc la Cloenda del Concurs literari amb el lliurament de premis.

Us animem a participar, aquí teniu més informació.