Salut

Vacunació i revisions dentàries:

Les campanyes de vacunació i les revisions dentàries que correspongui les comunicarem oportunament tan bon punt tinguem constància de les dates.

Accidents escolars

En el cas que un alumne pateixi un accident a l ‘escola, es procedirà de la següent manera:

1. Si la ferida es lleu, la cura es farà a la mateixa escola, netejant-la amb aigua i sabó, desinfectant-la i protegint-la
  2. Si l’accident és de certa importància (possible contusió, fractura..) l’ alumne ha de ser atès en un centre sanitari (CAP o hospital). En aquest cas se seguirà el següent procés:
  • Fer la primera cura a l ‘escola, si procedeix.
  • Avisar els pares per si poden traslladar l’accidentat al centre sanitari.
  • Si els pares no es poden fer càrrec o la gravetat del cas ho demana, s ‘avisarà a una ambulància que acompanyarà a la directora i a l’accidentat al centre hospitalari i si no és molt greu s’acompanyarà a l’alumne al CAP caminant.

Per això és imprescindible que l ‘escola tingui coneixement d’ un o més telèfons per poder localitzar els pares o d ‘altres persones que tinguin relació amb el nen/ nena.

Malalties infecto -contagioses:

Els alumnes que durant el curs passin alguna malaltia d ‘aquest tipus (hepatitis, tuberculosi…) hauran de presentar un informe mèdic garantint que no existeix cap perill de contagi.

En aquest mateix sentit, no pot venir a l ‘escola cap nen o nena que presenti febre, conjuntivitis, diarrea……..

Us recomanem que vigileu sovint el cabell dels vostres fills i filles i preneu les mesures necessàries per tal d ‘evitar el contagi de paràsits (polls).

Quan un alumne es trobi malament a les hores de classe o menjador s ‘avisarà als pares perquè vinguin a recollir-lo.

Els mestres han de conèixer totes les dades que cregueu d ‘interès sobre la salut dels vostres fills (al·lèrgia, malalties cròniques..)

Medicaments:

Per poder administrar medicació als alumnes cal que el pare, mare o tutor/a legal aporti una recepta o informe del metge o metgessa on  consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, el pare, mare o tutor legal ha d’aportar un escrit on es demani i s’autoritzi al personal del centre educatiu que administri al seu fill/a la medicació prescrita sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu.