MENJADOR ESCOLAR

Des de Menjacole us donem la benvinguda a aquest nou curs escolar. Esperem que els vostres fills i filles hagin començat el curs amb ganes i il.lusió i que segueixin disfrutant de l’espai de migdia com ho han fet als darrers anys!

Primer de tot, us adjuntem el Pla de gestió del menjador de l’escola “ aquí hi  trobareu els horaris, els espais, funcionament bàsics i els protocols que des de l’empresa estem portant a terme.

A nivell pràctic, també us comentem els següents punts:

– Dubtes administratius i de gestió i funcionament: 93 860 75 73 ( demanar per la coordinadora Inma)

– Per baixes puntuals de menjador: 93 860 75 73. S’ha de notificar abans de les 10h del matí del dia corresponent. (en cas contrari es facturarà el dia).

– Nou mètode d’inscripció online que ja heu utilitzat la majoria de vosaltres. Us recordem l’enllaç per si voleu afegir-vos i encara no ho heu fet:

– La venta de tiquets esporàdics es farà des de la porta del menjador on la nostra monitora Carmen us atendrà els dimarts i dijous de 8:30h a 9:00h i aquest curs es vendran els tiquets de 6 en 6. Els tiquets els podeu fer arribar a l’escola a través del conserge o a la bústia de menjador.

– Durant el servei de menjador, se’ls hi oferirà aigua, però durant l’estona de pati de l’espai de migdia, HAURAN DE PORTAR LA SEVA AMPOLLA D’AIGUA.

– Els informes trimestrals també es faran arribar a les famílies.

– El preu de curs 2023-2024 és el següent:

– Fixes (mínim 2 dies a la setmana i sempre els mateixos dies): 7.10 €/menú
– Esporàdics:7,72 € / menú