ESCOLA VERDA

Continuem treballant en el Programa 50×50

L’Estel Homs de l’empresa Projectes Educatius, que està impulsant el projecte 50X50, ha visitat la nostra escola amb nosaltres. Hem realitzat un recorregut enfocat en l’eficiència energètica amb la col·laboració dels nostres ecodelegats i ecodelegades, els quals formaran part del nostre equip energètic a l’escola.

Durant la seva visita, l’Estel ens ha facilitat dues motxilles que contenen l’equipament necessari per mesurar la llum, la temperatura i el consum d’electricitat a les nostres instal·lacions. Durant els mesos de novembre i desembre, els nostres ecodelegats i ecodelegades seran responsables de recopilar dades i registrar-les en taules específiques. Així, quan l’Estel torni a visitar-nos al gener, podrem desenvolupar un pla d’acció basat en les dades recollides i identificar les àrees de millora i les possibles modificacions a implementar.

El passat 7 de novembre vam fer reunió d’ecodelegats a l’escola.

Hem decidit les accions que realitzarem cada classe i també hem proposat possibles accions.

Us animem a que mireu aquest enllaç on podreu trobar diferents activitats que aconsellen des de l’escola de Natura.