AFA

QUÈ ÉS l’AFA?

L’AFA és un òrgan col·legiat, associatiu i voluntari de les famílies de l’escola, que considerem imprescindible per crear xarxes d’informació, participació i cooperació que permetin integrar véritablement les famílies a la comunitat educativa. Ha de rebre informació completa, en especial del projecte educatiu de programacions concretes de cada grup o unitat.

Hem d’intentar que aquest òrgan col·labori al màxim en tots els aspectes del funcionament del centre, i també fomentar la màxima fluïdesa de relació amb el consell d’escola i amb la direcció.

Per això, des de l’AFA es fomenta la participació de les famílies donant suport en tot allò que faci referència a l’educació i el benestar dels seus fills i filles.

Som una associació sense afany de lucre que agrupem, de forma voluntària a les famílies del nostre centre. Tenim unes normes de funcionament i estatuts propis regulats per la llei. La nostra finalitat principal és facilitar la participació de les famílies en les activitats del centre, contribuir a la millora de la qualitat del sistema del centre i facilitar la prestació de serveis fora de l’horari lectiu. L’AFA treballa conjuntament amb el centre educatiu, per l’educació dels nostres fills i filles, tot fomentant la comunicació i la participació de les famílies.

Així mateix, en general, l’AFA és coresponsable de les activitats educatives del centre, planifica i gestiona les activitats extraescolars, l’acollida matinal, la ludoteca de tarda, participa de les festes del centre, etc. També formem part del Consell Escolar al centre i municipal amb un representant de l’AFA.

A l’Assemblea de les famílies,  poden participar tots els membres que hagin fet efectiu el pagament de la quota de soci/a, i la junta.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

COMPOSICIÓ DE l’ AFA:

Els òrgans de direcció de l’ AFA són:

• Com president/a:                  Santiago Fabián Queralt
  • Com a sots-president/a:       Josep Maria Arnau Juan
  • Com a secretari/ària:            Susan Cardenas Silva
  • Com a tresorer/a:                 Cristina Leon Santiago

A més a més d’aquests càrrecs, tenim diversos vocals que gestionen les diverses comissions en les que treballem:

• Comissió de sostenibilitat (l’hort, escola verda, etc)
  • Comissió festes
  • Comissió de patis
  • Comissió acollida i ludoteca
  • Comissió biblioteca

CONTACTES:

Podeu adreçar-vos a l’AFA de l’escola mitjançant els correus electrònics disponibles o bé deixant les vostres consultes a la bústia, situada al costat de la biblioteca de l’escola.

En cas de necessitar qualsevol informació o de voler tenir una reunió us preguem ens envieu el dia i hora que us va bé per poder atendre-us.

SERVEIS AFA:

ACOLLIDA MATINAL –  LUDOTECA

Aquests serveis són gestionats directament per l’AFA. Per fer-ne ús dels mateixos és obligatori fer inscripció prèvia i ser soci/a de l’AFA, ja que en cas d’incidència s’ha de ser soci/a perquè hi hagi una cobertura de l’assegurança.

Inscripcions obertes tot el curs.

Les tarifes les teniu disponibles en la fitxa d’inscripció.

Els horaris són els següents:

L’acollida Matinal    de 07.15 a 08.30h

Ludoteca tarda        de 16.30 a 18.00h

Podeu demanar el full d’inscripció directament a les monitors/es del servei. O bé si necessiteu gestionar l’inscripció online podeu escriure: tresoreria.afammp@gmail.com

EXTRAESCOLARS

Aquests serveis estan gestionats directament per l’AFA. Per fer-ne ús dels mateixos és obligatori fer inscripció prèvia i ser soci/a de l’AFA, ja que en cas d’incidència s’ha de ser soci/a perquè hi hagi una cobertura de l’assegurança.

Inscripcions obertes tot el curs.

Treballem amb tres empreses que us detallem a continuació, si voleu rebre més informació us adjuntem les seves webs.

KIDS&US

Anglès per alumnes a partir de P3

L’extraescolar de KIDS&US s’està realitzant en les nostres instal·lacions, però está gestionada directament per KIDS&US Lliçà d’Amunt.

MECACENTRE

Mecanografía per alumnes a partir de tercer.

Les inscripcions es faran a través d’aquest enllaç:

EDUKIDS

Aquesta empresa ofereix un ventall d’activitats a partir de P3, les activitats poden ser modificacions en funció de les inscripcions.

Les inscripcions és farán a través del següent enllaç: https://www.edukidschool.com/Extraescolars/MiquelMartiPol

Us facilitem la seva pàgina web perquè pugueu donar una ullada: www.edukidshool.com

Si voleu rebre més informació o voleu fer alguna proposta, no dubteu en contactar-nos. extraescolarsmmp@gmail.com