Consell escolar

El Consell Escolar (CE) és és el màxim òrgan de govern de l’escola on hi ha representats tots els estaments. El director que el presideix, el secretari del centre, la cap d’estudis,  5 representants del professorat, 4 representants de famílies, 1 representant de l’AFA, 1 representant de l’Ajuntament i 1 representant del personal d’administració i serveis.

El CE aprova tots els documents bàsics de l’escola com la Programació General Anual (PGA) que recull els objectius i les activitats previstes per a cada curs escolar.

Els anys parells hi ha eleccions  per a la renovació de representants de cada sector: És  important la participació dels pares i mares, tant presentant candidatures com  venint a votar  el dia de les eleccions.

Composició  Consell Escolar curs 2020-2025

Director Segundo Jiménez Utrilla
Caps d’ estudis Mª Montserrat Perich Bayà

Jorge González Piñero

Secretari Jordi Ciurans Mallorquin
Representant de l’ Ajuntament Fran Sánchez Castilla
Representant del professorat Adrià Alcaraz Moreno (2021-2025)
Carolina Simón Sánchez (2021-2025)
Jéssica Barbancho Garcia (2023-2027)
Lara Fernández Ibánez (2023-2027)
Raquel Molina Llorca  (2023-2027)
Representant de famílies

Sonia Zapater Rivera (2021-2025)
Maria Díaz Ávalos (2021-2025) (Referent coeducació)
Antonio José Alcaraz García (2023-2027)
Anna Ayllón Moreno (2023-2027)
Representant de l’alumnat Enric Malagón Morán

Ariadna Vives Ayora

Representant de l’ AFA Mireia Valiente Romero (2023-2027)
Representant del PAS Shyam Castillo Vico (2021-2025)

Les funcions del Consell Escolar

Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.

▪ Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.

▪ Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis o altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.

▪ Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.

▪ Aprovar la carta de compromís educatiu.

▪ Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.

▪ Intervenir en procediment d’admissió i d’alumnes.

▪ Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.

▪ Intervenir en la resolució dels conflictes i, si s’escau, revisar les sancions als alumnes.

▪ Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.

▪ Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.

▪ Aprovar els criteris de col·laboració amb els altres centres i amb l’entorn.

▪ Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Acords del Consell Escolar curs 2023-2024

Sessió 1