Seminari de Biblioteques a la nostra escola

El passat 27 d’abril es va celebrar a la nostra escola una trobada del Seminari de biblioteques escolars dels Serveis Educatius Vallès Oriental

La nostra escola va tenir l’honor d’acollir el Seminari de Biblioteques on van participar les mestres de la Comissió de Biblioteca i ILEC de la nostra escola.

En aquest Seminari es comparteixen dinàmiques, recursos, idees i sobretot moltes experiències que ens enriqueixen en la nostra tasca educativa.

Volem agrair a totes les participants del Seminari, al Josep Vila, formador ILEC i al CRP del Vallès Oriental IV per fer possible aquest enriquiment mutu.

Continuem formant-nos i compartim experiències en aquesta ocasió des de l’Escola Els Pinetons de la Garriga, del passat 18 de maig.

Gràcies per rebre’ns i compartir el que feu a la vostra escola.