Neix el primer Butlletí de l’Institut Escola!

Aquest Nadal la comunitat educativa de l’Institut Escola pot gaudir de la lectura del primer Butlletí que ha fet tot l’alumnat de l’escola.

Durant aquest primer trimestre del curs, la comissió de biblioteca i Ilec ha engegat aquesta eina que pretén informar a les famílies del que fem a l’escola a través del format revista, on cada curs ha explicat alguna cosa sobre el seu dia a dia. L’alumnat a creat els articles, ha dibuixat o fet fotografies per donar-li un caliu únic! També hi ha participat l’AFA de l’escola i el servei de Psicologia Municipal i EAP, amb uns articles d’allò més interessants.

Us animem a que participeu, proposant articles o temes a tractar. Podem trobar més informació al final del Butlletí. També el voliem compartir amb tota la comunitat educativa! Bona lectura!