Participem a les Jornades Inicials de mobilitat Erasmus+

Durant els dies 6 i 7 d’Octubre l’@institutescolamiquelmartiipol ha participat a les Jornades Inicials de projectes de mobilitat Erasmus+ KA122 escolar 🇪🇺que han tingut lloc a
📍Saragossa i organitzades pel @sepie_gob .

En aquestes jornades el @sepie_gob ha donat unes pautes inicials 📚per a garantir l’èxit i la qualitat dels projectes Erasmus que durem a terme les escoles seleccionades durant aquest curs escolar.

A més, també s’ha proporcionat un espai de seminari en petits grups per a conèixer a altres mestres 🧑🏼‍🏫👨🏽‍🏫 , centres i projectes i així ampliar la xarxa de docents Erasmus+.

Ha estat un plaer participar en aquestes jornades!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *