Us presentem el “Viu l’escola” del curs 22-23

El Viu l’Escola és un projecte que es dur a terme a l’IE Mar Mediterrània, amb l’objectiu de crear vincles positius entre la comunitat educativa. És un espai on es realitzen activitats tots els dilluns de 14:30h a 16h.

Les activitats que es realitzen són de caràcter formatiu, informatiu, d’orientació i lúdiques, adreçades a les famílies de l’alumnat de l’escola amb l’objectiu de fomentar la participació al centre d’una manera lúdica i educativa. Aquest fet, facilita la cohesió i el vincle entre família – docents i famílies – famílies, apostant per un dels eixos vertebradors que té el nostre centre, com és enfortir vincles que fomentin el respecte, la cohesió i la convivència. A més, creiem que acostant el centre a les famílies, promovem que la participació d’aquestes a les activitats, sigui un element positiu que influirà en el procés educatiu dels seus fills/es.

La proposta d’aquest curs 2022-2023, és garantir l’apropament dels docents amb les famílies, on els propis docents siguin els encarregats de dinamitzar les propostes triades a la primera sessió de curs. També es realitzaran activitats extraordinàries com el DENIP, dia de la dona o el Dia Internacional de les Llengües Maternes, on es farà un treball intergeneracional, i on els alumnes i les famílies participaran d’activitats conjuntes.

Per tots aquests motius, us convidem a participar al Viu l’escola, on tothom podrà aportar el seu granet de sorra, i on entre totes generarem un clima positiu, per gaudir, riure, parlar, compartir i aprendre.
Tots els dilluns de 14:30h a 16h a la biblioteca de l’Institut Escola Mar Mediterrània.

Entre totes fem l’Institut Escola.
Us hi esperem!!!

IE Mar Mediterrània (2022). Viu l’escola. Fotografia original.