Convenis i subvencions

L’IE Mar Mediterrània té diferents convenis:

• Dona acollida a alumnes en pràctiques de cicles formatius  de diversos instituts de Mataró.
  • Amb els Salesians es treballa per acollir l’alumnat de centre obert que necessita reforç escolar.
  • Amb l’Ajuntament de Mataró, dins el projecte Mataró Educa+ que es realitza a través de l’AMPA i juntament amb l’escola Josep Montserrat, s’ofereixen activitats extraescolars subvencionades dirigides als nostres alumnes i qualsevol alumne d’altres centres que vulguin inscriure’s.

Com a centre educatiu públic del Departament d’Ensenyament, en el marc del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del fons Social  Europeu 2014-20 i a través del Ministeri d’Educació i Formació Professional, aquest curs hem obtinguts diverses subvencions:

• Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE)
  • Tallers de suport i reforç educatiu en horari extraescolars (PEE)
  • Estades lingüístiques d’anglès (POEFE)
  • Tallers d’immersió en llengua anglesa al mes de novembre (POEFE)

Per part del Departament d’ensenyament:

• Assignació de llibres de text, llicències digitals i material didàctic escolar 2021.