DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO

A l’Institut Escola Mar Mediterrània hem volgut que a la nostra ràdio escolar, se celebri el Dia Mundial de la Ràdio 2024, enguany el dimarts 13 de febrer, i amb el lema “100 anys explicant històries” a la Ràdio a l’Escola. El Grup Proa de Secundària s’ha estrenat a la nostra estimada ràdio amb una història sobre el Carnaval i la Quaresma que han preparat amb ganes i il·lusió. Com sempre, locutar els textos amb la màxima cura és una de les activitats més esperades pels alumnes. I és clar, fer-vos gaudir i aprendre tot d’una amb aquest pòdcast. Bona escolta!!