Exposició sobre els ODS

L’alumnat de tot el centre ha treballat diferents ODS al llarg del 1r i 2n trimestre.
Enguany han preparat aquesta exposició per compartir els seus descobriments i la importància de conscienciar-nos amb temes que ens afecten a tots per igual.… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO

A l’Institut Escola Mar Mediterrània hem volgut que a la nostra ràdio escolar, se celebri el Dia Mundial de la Ràdio 2024, enguany el dimarts 13 de febrer, i amb el lema “100 anys explicant històries” a la Ràdio a l’Escola. El Grup Proa de… Llegeix més»

PROJECTE PROA

El Departament d’Educació a través de la Resolució EDU/2694/2021, de 30 d’agost, regula el Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE) per al curs 2021-2022, en el marc de les mesures adoptades pel Departament d’Educació per pal·liar els efectes desfavorables per la covid-19.
D’altra banda, el Ministeri… Llegeix més»

Posem rumb al teu futur

El nostre centre posa en comú les diferents etapes d’educació obligatòries, des d’un objectiu inclusiu i acollidor per a tots i totes. Els alumnes creixen de forma natural, coneixent el
claustre, amb una relació constant amb les famílies i la comunitat, el nostre barri de Cerdanyola… Llegeix més»