Campanya de Sang: Una Gota, un Somriure

Com cada curs, el nostre centre engega la Campanya de Sang en que hi participa tot l’alumnat del centre.

L’alumnat de 6è ens explica com funciona la campanya d’aquest curs i per què és important participar-hi:

“Vine a donar sang el 22 d’abril 2024 a la biblioteca del centre de 16 a 20h.

La decisió de donar sang, pot salvar una vida o de vegades, moltes. Donar sang és una acció de generositat, Moltes persones cada dia necessiten sang per superar malalties o accidents.

La campanya escolar l’hem realitzat durant molts anys al centre. Amb l’ ajuda dels nens i nenes de l’institut escola i el personal de l’hospital de Mataró.

Per participar només cal tenir els requisits necessaris que podeu veure a la imatge següent no ho dubtis més dona sang!

SI SALVES UNA VIDA ETS UN HEROI,
PERO SI SALVES MOLTES ETS UN DONANT!”