NOFC

Les Normes d’Organització i Funcionament de Centre NOFC_2022_2023 són un conjunt d’acords i decisions d’organització i funcionament que s’hi adoptin per fer possible, en el dia a dia, el treball educatiu i de gestió que permeti assolir els objectius proposats en el PEC i en  la Programació General Anual (document que concreta, a partir del Projecte Educatiu de Centre, les actuacions concretes per a cada curs).

Les NOFC regulen aspectes en relació a:

• Els òrgans unipersonals i col·legiats
  • L’alumnat, el professorat, el PAS
  • L’organització de les activitats del centre
  • El recinte escolar
  • El suport burocràtic

Les NOFC és un document viu. En aquest web s’hi publica l’última versió. Una vegada descarregada, el document pot quedar obsolet si s’hi produeixen actualitzacions.

A data 23/02/2024 publiquem les NOFC del menjador, elaborades amb l’equip directiu, l’equip social i l’equip de menjador.