Atesa la gran plasticitat i forta activitat de l’infant en aquesta edat i la importància del desenvolupament personal i social, l’educació en aquest període s’ha de concentrar essencialment en el joc, en les experiències sensitives i motrius i en l’adquisició d’hàbits socials.
Impulsem al màxim el potencial del nen/a en tota la seva globalitat
Una bona coneixença de les emocions permetrà, més tard, aprendre a gestionar-les dins d’un entorn adequat i ben acompanyat per l’equip de mestres que vetllarem perquè els seus fills siguin feliços, vinguin motivats a l’escola i així puguin gaudir aprenent.
Mindfulness: ajudem al nen a ser plenament conscient del “aquí” i del “ara”
Les estratègies que utilitzem per acompanyar els nostres alumnes en aquesta primera etapa escolar són:
- Treballem l’anglès des de I3 amb contes, conversa, experimentació …
- El treball d’hàbits i rutines per anar-los fent cada vegada més autònoms i afavorir la seva autoestima.
- Ajudem a progressar en el coneixement i domini del seu cos amb la psicomotricitat.
- El treball de projectes, racons i ambients és molt important a l’escola ja que, mitjançant aquests, treballem la internacionalitat, pautes de convivència, valors, coneixement de l’entorn,…
- Utilitzant el joc com a eina bàsica d’aprenentatge, desenvolupem les intel·ligències múltiples a través de mètodes interactius i vivencials.
- L’ús de tablets ens permet personalitzar l’aprenentatge de cada nen i nena. Totes les aules estan equipades amb PDIs.
Segueix-nos!