Programa Enginy

Programa promogut pel Consorci d’Educació de Barcelona.

El Programa Enginy s’ofereix com a mesura universal per a l’atenció educativa de tot l’alumnat d’ESO en el marc d’un sistema educatiu inclusiu, adaptant-se als nous reptes culturals, socials, econòmics, científics i tecnològics actuals; situant l’aprenentatge competencial com un pilar per promoure valors i actituds d’inclusió social per viure i aprendre junts alumnes diferents i disminuir les desigualtats, tot destacant el paper dels docents i dels educadors com a agents impulsors d’aquests canvis. Els diferents projectes i/o tallers que s’ofereixen, esdevenen un tastet d’oficis i de nous aprenentatges que abasten diferents àmbits professionals (tecnològic, artístic, ocupacional, humanístic, esportiu…) i pretenen ser una eina d’orientació inspiradora per al despertar de vocacions entre l’alumnat que contribueixi a la definició del que serà el seu futur educatiu i professional per mitjà de nous contexts d’aprenentatge tant per a l’alumnat com per al professorat.

Trobareu més informació al següent enllaç.