Simultaneitat d’estudis d’ESO amb estudis de música i dansa

ESTUDIS DE MÚSICA

Els alumnes que estiguin cursant l’ESO i, simultàniament, cursin estudis de música en conservatoris, centres professionals o escoles de música autoritzades, poden sol·licitar la convalidació o el reconeixement de matèries d’ESO. Atès que totes aquestes possibilitats es fonamenten en el fet de simultaniejar estudis ordinaris amb els estudis de música, la sol·licitud s’ha de renovar cada curs. Els alumnes que ho vulguin poden sol·licitar la convalidació o el reconeixement d’un nombre d’hores inferior a aquell a què tenen dret.

Podeu consultar la informació amb detall en el document següent.

La relació dels centres autoritzats (conservatoris de música, centres professionals de música i escoles de música autoritzades) es pot consultar al directori de centres del Departament d’Educació.

Quadre resum de les convalidacions i documentació a presentar per a música:

CONSERVATORI O CENTRE PROFESSIONAL
Reducció màxima per curs:

• Les matèries optatives de 1r a 3r d’ESO
  • Música (matèria comuna de 1r a 3r d’ESO)
  • Una matèria optativa específica de 4t d’ESO (*)
ESCOLA AUTORITZADA
Si es cursen entre 3 i 4 hores

Reducció màxima per curs:

• Les matèries optatives de 1r a 3r d’ESO
  • Una matèria optativa específica de 4t d’ESO (*)

Si es cursen 4 hores o més

Reducció màxima per curs

• Les matèries optatives de 1r a 3r d’ESO
  • Música (matèria comuna de 1r a 3r d’ESO)
  • Una matèria optativa específica de 4t d’ESO(*)
Reducció – convalidació – models:

ESTUDIS DE DANSA

Per l’alumnat que cursi la simultaneïtat d’estudis d’ESO o Batxillerat, amb estudis de dansa, podeu consultar la informació amb detall en el document següent i descarregar els models de sol·licitud i certificats indicats a continuació.