Escoles + Sostenibles

El Programa Escoles + Sostenibles va néixer l’any  2001 en el marc del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat de Barcelona, amb la voluntat de proporcionar una oferta consistent i estimulant de suport als centres educatius de la ciutat per ajudar-los a situar la sostenibilitat al cor de la seva tasca.

El programa compta ja amb més de 20 anys d’experiència estenent la cultura de sostenibilitat en l’àmbit educatiu.

És per això que des de l’Ajuntament de Barcelona es promou l’adhesió dels centres educatius de la ciutat a formar part d’aquesta xarxa, formada per 373 centres (dades curs 2022-2023) i en la que hi han participat un total de 496 al llarg dels més de 20 anys de recorregut.

Durant tots aquests anys, els centres participants han desenvolupat un ventall d’iniciatives de millora del mateix centre educatiu i de l’entorn. Cada curs s’obre una nova convocatòria tant perquè els centres que ho desitgin puguin seguir i aprofundir en el seu projecte, com perquè nous centres l’iniciïn i s’enrolin també en aquest engrescador projecte col·lectiu.

Trobareu tota la informació al web