AFA

L’AFA, Associació de Famílies d’Alumnes es va crear a principis de l’any escolar 2021-2022. Tot i ser escola nova, portem molts anys (a la antiga escola SAFA) participant activament en la vida escolar dels nostres fills, ja que considerem que aquesta participació és molt rellevant per la seva educació.

Les estratègies que utilitzem per acompanyar els nostres alumnes en aquesta segona etapa escolar són:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4

Per potenciar aquesta relació entre famílies i escola, i també la dels diferents estaments que integren la Comunitat Educativa, s’organitza, conjuntament amb l’AFA, la realització periòdica de xerrades, tallers, jornades de convivències entre família-escola, amb diferents activitats d’acord amb un centre d’interès programat, com ara la celebració de Nadal, el dia de l’esport, la setmana cultural i solidària, la graduació dels alumnes de 4t d’ESO, etc.

Contacta amb nosaltres:
Telèfon: 674 670 376