ORIENTACIÓ ACADÈMICA ALUMNES 4t D’ESO

Els últims dijous d’aquest mes els alumnes de 4t d’ESO van visitar Barcelona Activa. Un taller de dues hores, un monogràfic d’interessos professionals que va ser molt interessant.

Primer de tot van reflexionar sobre ells mateixos i les habilitats que tenen, després van fer un test depenent de les competències, i les coses que els agradaven fer van obtenir un resultat amb diverses professions relacionades amb les respostes que havien donat.

El objectiu pedagògic d’aquest monogràfic amb els nostres alumnes es:

– Veure el perfil d’interessos i motivacions.

– Relacionar els interessos amb les sortides professionals.

– Anàlisis de les ocupacions de major interès per l’alumne i conèixer els requisits formatius i personals, així com les tasques característiques de l’ocupació.