Sortida a la Fundació Joan Miró amb 1r de l’ESO!

Amb els alumnes de 1r de l’ESO vam anar a la fundació Joan Miró. Vam aprendre el procés de creació d’obres pictoriques i de presa d’imatges amb un càmara.

Van haver-hi dues pràctiques, per tant ens vam dividir en dos grups. En una pràctica vam veure el procés intricat de creació de la novel·la gràfica “Al cap als núvols”. Vam veure quantes proves i mètodes utilitzats per l’escriptor es van dur a terme en la seva composició i dibuix per tal que les seves traces hagin estat tant precises fetes a llapis.

En la segona pràctica vam veure com composar imatges amb l’ajuda d’una cartolina amb un forat rectangular al mig. D’aquesta maner amb el requadre vam poder visualitzar l’espai molt millor i escollir el millor fons per intergrar un company o objecte en la composició. Tot plegat va ser molt entretingut i divertit ja que ens vam poder quedar amb un foto de la nostra composició feta amb polaroid.

Vídeo resum de la sortida a la fundació Joan Miró