Acomiadem la Leslie!

La nostra voluntària lingüística de Chicago, Leslie, ha finalitzat la seva col·laboració al nostre centre recentment. Per als nostres alumnes, ha estat una experiència molt enriquidora, ja que els hi ha proporcionat un espai per conversar amb un parlant nadiu. La Leslie ha participat activament a les aules i ha adoptat diferents rols en els grups d’anglès als quals ha col·laborat. Especialment, ha mantingut converses orals amb grups petits, ha assistit a presentacions orals realitzades pels alumnes aportant comentaris per millorar la pronunciació i les estructures. D’altra banda, durant les primeres sessions amb diferents grups, va realitzar una presentació digital sobre ella i de la seva ciutat i això, va proporcionar una fàcil interacció del nostres alumnes i moments per compartir diferents aspectes culturals del seu país d’origen, els Estats Units. Esperem rebre visites similars en propers cursos.