Vols tenir el Carnet AMPA-FaPaC ??

FaPaC-carnet-carabr

La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC), a la que estem adherits des de fa 5 anys, ha impulsat la creació del Carnet AMPA-FaPaC, un producte que beneficiarà a les famílies que el tingui alhora que les farà partícips d’una iniciativa solidaria.

DESCOMPTES I ALTRES AVANTATGES

Amb el Carnet AMPA-FaPaC podreu fer les vostres compres amb descomptes a les  cooperatives Abacus i a les que formen part de la plataforma Més Opcions, així com a altres  entitats amb què FaPaC està negociant acords de col·laboració.  Això inclou una amplíssima gamma de productes i serveis, com material escolar, llibres,  música, joguines, assegurances, energia renovable, finances ètiques, telefonia mòbil i internet,  ús col·laboratiu d’automòbils i bicicletes, serveis a comunitats veïnals, medicina integrativa,  turisme responsable… També us podreu beneficiar de campanyes específiques per a famílies titulars del Carnet.

Al mateix temps, amb cada compra que feu amb el Carnet AMPA-FaPaC, contribuireu a l’Acció  Social de la FaPaC i a fer arribar llibres i materials escolars als qui més ho necessiten, lluitant contra la pobresa infantil.

COST DEL CARNET

El preu del Carnet AMPA-FAPAC és de 12 euros *.

* Per a les famílies que ja són sòcies d’Abacus o de Més Opcions el preu del carnet és només de 6 euros. Per a les famílies que ja són sòcies d’Abacus i de Més Opcions, el carnet no té cap cost.

En tots dos casos, es tracta d’un pagament únic i el carnet no té data de caducitat.

SI JA SOU SOCIS / SÒCIES D’ABACUS I/O DE MÉS OPCIONS, us convidem a demanar igualment el carnet AMPA-FaPaC i a fer-lo servir amb les vostres compres a Abacus i Més Opcions per beneficiar-vos de les campanyes i, alhora, contribuir a l’acció solidària de la FaPaC.

COM ES DEMANA?

Totes les famílies que hi estigueu interessades podeu demanar directament el carnet a la FaPaC, clicant el següent enllaç external-link-98445_640