Presents a l’Assemblea General de la FAPAC

assemblea general fapac-assistentsDissabte passat, 3 mares i 1 pare de la nostra AMPA, van assistir a l’Assemblea General de la FAPAC, sota el lema:

El futur de l’educació dels nostres fills i filles està en joc.

L’objectiu d’aquesta Assemblea era definir i aprovar un full de ruta elaborat al voltant dels cinc tallers proposats, on els assistents van poder reflexionar, compartir experiències viscudes i intercanviar punts de vista:

• Pobresa infantil: com lluitar-hi en contra des dels Centres/AMPA?
  • LOMCE
  • Oferta i futur de l’escola pública. Planificació.
  • Quin model educatiu ens cal?
  • Participació dels infants i joves a les AMPA i FAPAC

Entre els temes tractats, es va aprovar: la derogació de la LOMCE, reclamar una agenda política per combatre la pobresa infantil, potenciar l’escola pública, que Ensenyament aposti pel model institut-escola, garantir el futur dels projectes educatius que apostin per una renovació pedagògica, fomentar l’autonomia dels Centres, que el paper de les famílies en el sistema educatiu sigui més notori,… entre d’altres punts que podeu consultar més detalladament al comunicat de premsa que ha publicat la FAPAC external-link-98445_640.

votant conclusions fapac - 3oct15

També podeu visualitzar l’entrevista que es va emetre durant el Telenotícies Vespre de TV3, el dissabte 3 d’octubre (minut 22:27) external-link-98445_640.

Al finalitzar, ens van demanar una participació més activa a les “comissions de treball” de la FAPAC. Podeu consultar-les al següent enllaç external-link-98445_640 i si esteu interessats en formar part d’alguna d’elles, no dubteu en contactar amb nosaltres per tal de fer-ho saber a la FAPAC.

DEMOCRÀCIA ÉS PARTICIPACIÓ

1. May

Orgullosa de la vostra implicació i de la vostra dedicació. Realment, sense pares i mares com vosaltres no estaria fent comentaris en aquest blog… més que res perquè el nostre futur com a institut-escola… seria ben diferent.

Enhorabona per ser com sou!

2. Mari Picado

Moltíssimes gràcies per representar-nos a I.E les Vinyes anem per molt bon camí ,els pares i mares ens sentim orgullosos de l´Ampa que tenim, som la força per canviar les coses.

3. Marta

Doncs estic d’acord amb el que diuen els altres dos comentaris……..
    gràcies per dedicar el vostre temps personal d’un cap de setmana en pensar no només amb els vostres fills, sinó amb tot l’institut Escola.
    gràcies.