Tallers de Manualitats Sant Jordi 2014

roses_2014L’Institut–Escola Les Vinyes està preparant la festivitat de Sant Jordi i nosaltres l’AMPA hi donem suport i col·laborem en la preparació de la mateixa. Per això, igual que l’any passat hem preparat uns “Tallers de Manualitats” (a càrrec de pares i mares voluntaris) que es realitzaran durant aquesta setmana per elaborar productes de temàtica ‘Sant Jordi’.

Tanmateix animem a les famílies a col·laborar mitjançant la realització de pastissos, coques i altres pel mateix dia de Sant Jordi.

Els productes resultants dels tallers, així com les coques i pastissos elaborades per les famílies, serviran per vendre’ls a les paradetes que es muntaran el dia de Sant Jordi, 23 d’Abril a l’Institut-Escola, pel matí de 10h a 10:30h (durant el primer pati dels alumnes de la ESO) i a la tarda de 16:30h a 18h.

Descarregat els  Tallers SANT JORDI 2014 !!!