Comunicat a la comunitat educativa

Els docents del Claustre de l’Institut-Escola Les Vinyes manifestem el nostre agraïment a totes les famílies que han preinscrit els seus fills al nostre centre, per la confiança que això significa en el projecte educatiu, malgrat que la direcció de Serveis Territorials ens ha comunicat que per al curs 2014-2015 tindrem assignat un únic grup de P3.

El nostre principal objectiu és el de treballar per un Institut-Escola que aculli alumnat entre els 3 i els 16 anys, i que ofereixi un ensenyament de qualitat en una única línia pedagògica. Per això, ens centrarem en treballar amb il·lusió i energia per tal de fer créixer i garantir la continuïtat d’un gran projecte educatiu en el nostre petit centre, conjuntament amb tota la comunitat educativa de Les Vinyes.

No ens responsabilitzem d’accions, declaracions o comunicats que no hagin sorgit del claustre de Les Vinyes, ja que no hem tingut ni volem tenir cap actitud de confrontació amb cap altre centre educatiu del municipi.

Desitgem, doncs, continuar treballant i col•laborant amb tota la comunitat educativa del municipi amb l’objectiu d’arribar a acords que beneficiïn tots els Centres educatius de Castellbisbal, amb respecte i consideració per a tothom.

Claustre de l’Institut-Escola Les Vinyes
Castellbisbal, abril de 2014

Aprofitem aquesta comunicació per desitjar-vos unes bones vacances de Setmana Santa i agrair-vos aquesta intensa col·laboració que hem tingut aquestes darreres setmanes en el Projecte transversal de la Cocreació #emPATItza’t. Hem fet un recull d’imatges de la Fase de construcció en els àlbums de l’Institut-Escola, esperem que en gaudiu!

Àlbum resum de la Fase Construcció del projecte emPATItza’t

1. Mireia

Entre tots hem fet una gran feina! Poc a poc els nostres patis van prenent color. Felicitats per l’entusiasme, l’aprenentatge i els resultats!!!