Representant pel Consell Escolar Municipal

cemA l’ajuntament ens demanen un representant pel consell escolar municipal. És un consell on es reuneixen les direccions dels centres, els representants dels pares, representants polítics i l’equip de govern, per tractar temes diversos. Normalment es fan una o dues reunions a l’any.
 Ara han de convocar una per tractar els possible canvis en la zonificació escolar.
Qualsevol que estigui interessat a formar part d’aquest consell ens ho heu de comunicar el més aviat possible, al correu de l’AMPA: ampa@ielesvinyes.net
Gràcies per avançat!