Curtmetratge i exposició sobre els desastres de l'any 1962 al Vallès

Exposició 1962 Any dels Desastres
Visita guiada als alumnes d’educació Infantil

El proper divendres dia 8 de març, us convidem a una visita guiada de l’exposició i a la presentació dels curtmetratges realitzats pels alumnes de 1r d’ESO en el seu segon projecte trimestral.

L’objectiu inicial del projecte ha estat donar eines per descobrir quin va ser l’impacte personal i col•lectiu dels desastres naturals de l’any 1962 al Vallès, examinar-ne les causes i endinsar-nos en la vida dels nostres avantpassats, per tal  de conèixer la situació política, social, laboral, etc., de l’any 1962 a Castellbisbal i al Vallès.

Aprofitem per agrair la cessió que l’Àrea de cultura de l’Ajuntament de Castellbisbal ha fet del material gràfic i visual que es va exposar el seu dia a l’espai de cultura dels Costals. Ha estat un magnífic punt de partida del nostra treball al centre.

Us esperem, doncs, demà divendres 8, entre les 12.30 i les 14 h a l’Institut Escola per gaudir d’una visita guiada a l’exposició i dels curtmetratges rodats pels alumnes de 1r.

Testimonis familiars, imatges històriques, reportatges in situ, declaracions inèdites, avis i àvies entrevistats, panells explicatius, documents de l’època… no hi falteu!

1 comentari

1. Retroenllaç: Visita guiada a l’exposició “Els desastres naturals del 1962″ | Espai de treball