Inscripcions a les activitats extraescolars 2017/2018

El període d’inscripcions és del 18 al 22 de setembre. Us demanem que respecteu al màxim les dates perquè d’aquesta manera podem conèixer la demanda i organitzar els grups de forma adequada. Per poder obrir grups caldrà un mínim d’alumnes.

Si esteu molt interessats en una activitat però teniu algun inconvenient (el dia no us encaixa, l’infant és més gran o més petit de l’edat recomanada, etc…), complimenteu igualment el full d’inscripció i afegiu una observació indicant-nos-ho. Si és viable, intentarem ajustar-nos tan com puguem a les vostres necessitats.

Des d’ara mateix ja podreu accedir a les inscripcions de les diferents activitats i a la informació més rellevant de cadascuna, a través del nostre web a l’enllaç http://ampa.ielesvinyes.net/stage1/impressos-per-descarregar/ a l’apartat “EXTRAESCOLARS”, on les trobareu endreçades per cicle.

Podeu lliurar les inscripcions en mà a la bústia de l’Ampa situada a la recepció de l’escola o bé enviar-les per correu electrònic a l’adreça extraescolars.ampa@ielesvinyes.net.