INFORMACIONS IMPORTANTS D’INICI DE CURS

Us recordem algunes informacions de serveis que l’AMPA ofereix aquest curs 17-18 i que creiem que poden ser del vostre interès:

Acollida matins (7.45 a 9.00h) comença el dia 12 de setembre a les 7.45h.

Acollida de tarda

Setembre, comença el dia 12 de setembre:

INFANTIL i PRIMÀRIA: de 16.30 a 17.30h

ESO: de 15.30 a 16.30h

D’octubre a juny, comença el dilluns 2 d’octubre fins al 4 de juny:

INFANTIL i PRIMÀRIA: 16.30h fins a les 18.00h, en franges de mitja hora.

ESO: de 15.30 a 16.30h

Roba, la segona quinzena de setembre es lliuraran les comandes directament als alumnes. Al gener en farem una nova comanda. Estigueu atents/es als correus per conèixer les dates!

Menjador, comença el 12 de setembre per a tot l’alumnat excepte els infants d’ EI (3 anys) que començaran el dia 15 de setembre per ajustar-ho al període d’adaptació, tot i que el centre recomana esperar com a mínim al dia 18.

Extraescolars, començaran el dia 2 d’octubre. Podeu trobar la informació detallada de totes les propostes a l’apartat “Serveis / Extraescolars” de la nostra web (a la barra superior de menú).

Deixarem també una còpia penjada al taulell d’anuncis de l’entrada exterior de l’Institut-Escola.

REUNIÓ D’EXTRAESCOLARS

El proper dimecres, 13 de setembre, es farà la reunió informativa de les activitats que es proposen (17.00h a la biblioteca). Hi haurà representants de cada entitat per explicar-vos els detalls de totes les activitats i resoldre-us els dubtes. Podeu lliurar les inscripcions en mà o enviar-les a l’adreça electrònica extraescolars.ampa@ielesvinyes.net. El període d’inscripcions acaba el 22 de setembre. Per poder obrir grups caldrà un mínim d’alumnes.

Informació important

–      Recordeu que per fer ús dels serveis de l’AMPA cal ser-ne soci. Si no heu emplenat la inscripció, encara hi sou a temps. Feu-ne el pagament i envieu el full d’inscripció i el comprovant a ampa@ielesvinyes.net

–      Tots els impresos per apuntar-se als diferents serveis i activitats estan penjats al web de l’AMPA: http://ampa.ielesvinyes.net/stage1. Un cop em-plenats, envieu-los per c/e a les adreces que s’indiquen en el mateix web.

–      Recordeu indicar especialment a tots els formularis si sou famílies monoparentals o nombroses, així com si hi ha germans a les mateixes activitats, per gaudir de descomptes en aquells casos en què sigui possible.

Si teniu qualsevol dubte, envieu-nos un correu a ampa@ielesvinyes.net i us ajudarem a resoldre’l.

Bon inici de curs!