Festa fi de curs 2011-2012

Acabem ja el curs i creiem que val la pena celebrar-ho!!

Per a uns és el primer any que hem format part del Centre, per a d’altres ja és el segon. Sigui quin sigui el cas, coincidim tots en que això s’ha de celebrar.

És per aquest motiu que, des de l’AMPA i el Claustre de mestres, professors i professores, us fem una proposta:

• Trobar-nos el divendres 22 de juny a les 19 h a l’Institut-Escola.
  • De 19h a 20 h, aproximadament, els nens, nenes, nois i noies de Les Vinyes, faran diverses actuacions al gimnàs. Totes les famílies de l’IE hi esteu convidades.
  • A les 20h sortirem al pati i, mentre uns acabem de parar taules i fer els preparatius, els altres farem passar l’estona amb diversos jocs i entreteniments.
  • A les 21:30h soparem a la fresca del pati. El menú constarà de:

 Coses per picar.
 Botifarra (apta per a dietes sense gluten) i cansalada a la brasa.
 Pa amb tomàquet.
 Postres.
 Vi (per als adults) i aigua.
 Cafè.

• A partir de les 11 h. hi haurà música seleccionada pels mateixos alumnes per ballar, escoltar, xerrar…
  • El tiquet per al sopar val 5 € i el podreu adquirir als següents indrets:

 Al vestíbul de l’Institut-Escola els dies 12 i 13 de 9 h a 9:30 h, i de 13 h a 13:30 h
 A la cansaladeria Rovira (Cal Quinto), C. Major,54, a partir del dia 12 fins el 18.
 A la llibreria- papereria Barretina, C. Major, 6, a partir del dia 12 fins el 18.
 A l’outlet Espill. C. Pi i Margall, 14, a partir del dia 12 fins el 18.

• Important! A partir del dia 18 no es vendran més tiquets.

Au doncs, animeu-vos i veniu el dia 22, després d’aquest primer o segon any a Les Vinyes, entre tots i totes hem de procurar festejar com cal aquest acabament (del curs) i inici (de les vacances escolars), i creiem que la millor manera és la de trobar-nos i celebrar-ho entre totes les famílies i l’equip docent.