Calendari de final de curs

Educació infantil

• A partir del dilluns 11 de juny farem jornada intensiva. L’horari quedarà establert de la següent manera:

o De 9:00 h. a 13:00 h.: horari lectiu.
o De 13:00 h. a 15:30 h.: servei de menjador.
S’obriran portes a les 15:00 h. per tal que les famílies puguin recollir els fills/es a partir d’aquesta hora.

• El dilluns 25 de juny al matí, totes les mestres seran al Centre per atendre els pares que vulguin algun aclariment sobre l’evolució dels seus fills i filles.

Educació secundària

• A partir del dilluns 11 de juny, els alumnes de l’ESO durem a terme el projecte del 3r trimestre Anuari La verema alhora que farem jornada intensiva. L’horari quedarà establert de la següent manera:

o De 8 h. a 9 h.: el Centre estarà obert per aquells alumnes que vulguin venir a treballar.
o De 9 h. a 13:30 h.: horari lectiu per a tot l’alumnat d’ESO per a realitzar el projecte
o De 13:30 h. a 14:30 h.: el Centre estarà obert per aquells alumnes que vulguin venir treballar.
o Hi haurà servei de menjador de 13:30 h. a 15:00 h.
Com que durant aquests dies estarem treballant en un projecte, i per tant la distribució de classes no és l’habitual, hem previst que el Centre estigués obert durant la primera i l’última hora per tal que aquells alumnes que vulguin venir per treballar puguin fer-ho.

• El dia 21 de juny farem una sortida de Tutoria al Canal Olímpic, de 9 h. a 17 h.

• El dia 22 de juny, a les 10:00 h. i fins a les 12:00 h. els alumnes hauran de venir a les seves respectives tutories per a recollir les notes del 3r trimestre i les notes finals del curs.  Aquells alumnes que hagin suspès alguna assignatura, rebran un butlletí final de notes provisional, a l’espera dels resultats de les proves de setembre.

El dilluns 25 de juny tot el professorat serà al Centre per rebre els pares que vulguin algun aclariment respecte les notes dels seus fills i filles.

Festa de fi de curs

El dia 22 de juny a les 19 h. celebrarem la festa de final de curs, amb actuacions dels alumnes del Centre.
A partir de les 20 h. la festa continuarà amb un sopar i altres sorpreses, jornada organitzada per l’AMPA i el Claustre de mestres, professors i professores.

No hi podeu faltar!

Properament, rebreu més informació per tal que us hi pugueu apuntar.