AFA: Economia – Curs 2019-2020

Durant aquest curs, 2019 / 2020, els ingressos previstos que rebrà l’AFA són els següents:

• Subvenció de l’ajuntament de Castellbisbal: 10.800€
  • Quotes de socis: 7.125€

L’aportació anual de les famílies, mitjançant la quota de 25€ anuals de soci/a de l’AFA, és molt important per dur a terme tots els projectes, activitats i serveis que gestiona i facilita l’AFA. Aquest curs han formalitzat inscripció 285 famílies de les 457 famílies escolaritzades al Centre (un 62%). Amb 172 famílies no associades, deixem d’ingressar 4.300€ que repercuteixen negativament en la continuïtat de tots els projectes que tenim en marxa.

Volem donar les gràcies a les famílies que sou corresponsables i dir-vos que la vostra contribució repercuteix positivament en tots els nostres fills i filles.

Qualsevol família que vulgui contribuir i que encara no sigui sòcia, o s’hagi oblidat de fer l’aportació, encara està a temps. Fes-te soci

En què hem previst invertir durant el curs 2019 / 2020?

• Projecte Empowering Oral English:
    • Auxiliar de conversa de llengua anglesa (de gener a juny): 25 hores setmanals
    • Activitats en llengua anglesa:Teatre i Cinema
  • Projecte “Repensem els patis”, per la millora dels espais exteriors del Centre
  • Monitora de reforç a EI3
  • Festa final de curs
  • Web AFA: Recuperació de contingut i trasllat a nova URL
  • Acollides de nens en formacions, xerrades o tallers per a les famílies
  • Millores dels equipaments d’extraescolars
  • Col·laboració en la cloenda de la projecció pública dels curtmetratges FILMA’T (projecte ESO)

Aquestes inversions poden canviar en funció de les necessitats o imprevistos que puguin sorgir durant el curs.

Important

Recordar-vos que, anualment, la Junta de l’AFA convoca a tots/es els socis/es a l’Assemblea General on expliquem amb detall totes les despeses e inversions finals.

És un bon moment per apropar-vos a l’AFA i compartir entre tots els socis el balanç del curs