La Castanyada 2023

ÉS TEMPS DE MENJAR CASTANYES!
El passat 31 d’octubre vam celebrar la gran data assenyalada de la tardor: la Castanyada. Aquesta tradició ens fa prendre consciència del fet que s’acosta l’hivern i el fred, i és per això que mengem castanyes, moniatos o panellets. Així, l’alumnat d’infantil i 1r cicle de primària va passar la vetllada compartint amb la castanyera i la il·lusió i emoció de les cançons i balls que se li dediquen. Pel que fa a l’alumnat de cicle mitjà de primària, la celebració es va vertebrar a través de la combinació entre Castanyada i Halloween. En canvi, des de cicle superior vam fer activitats d’apadrinament amb els més petits per tal de compartir experiències amb acompanyament i des de diferents visions. El tercer cicle de Primària va celebrar la gran data deixant fluir la creativitat tot decorant unes bosses de paper amb motius de la tardor o bé de la Castanyada.