Segon

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de segon!

Fem rodolins!!

Les nenes i nens de segon de primària de l’Institut Escola del Prat han escrit un rodolí amb el seu nom. Ha estat una tasca divertida, però també han hagut de pensar molt! En primer lloc, havien de trobar paraules que rimessin amb el seu nom i, després, crear el rodolí. Hem fet una petita […]

Fem rodolins!! Llegeix més »

“El lugar del caos”

El passat dijous els infants de 2n de primària de l’Institut Escola del Prat van anar al Teatre de l’Artesà. Van participar en l’activitat “El lugar del caos” on van experimentar amb diferents elements i materials: es van fer uns barrets, van calcar animals amb diferents eines, van jugar amb les ombres… S’ho van passar

“El lugar del caos” Llegeix més »

Fem rodolins!

L’alumnat de la classe de segon de primària de l’Institut Escola del Prat ha creat un rodolí amb el nom dels nens i les nenes. En alguns casos ha estat una mica complicat trobar paraules que rimin amb els noms, però al final ho han aconseguit! Mireu, mireu a les fotografies com treballen i que

Fem rodolins! Llegeix més »

Sortida al CRAM

L’alumnat de primer, segon i cinquè de l’Institut Escola del Prat ha anat a visitar el CRAM, han descobert què li passaria al mar si no hi haguessin taurons… i també què és el finning.

Sortida al CRAM Llegeix més »

Tastet de fruits de la tardor

Els nens i les nenes de segon de primària de l’Institut Escola del Prat han tastat alguns fruits de la tardor com ara el raïm, les castanyes, les figues, els caquis, el codony i la mandarina. Alguns els han agradat i d’altres no tant. A més a més, han observat i anotat les seves característiques

Tastet de fruits de la tardor Llegeix més »

Ja estem a segon!

Els nens i les nenes de segon de primària de l’Institut Escola del Prat han començat un nou curs ple de canvis i reptes. S’han fet  grans i han deixat l’edifici dels més petits. Han estat uns dies intensos de molts canvis i novetats, però estan encantats i amb moltes ganes d’aprendre i treballar!!!

Ja estem a segon! Llegeix més »

Sortida a fer experiments

L’altre dia els alumnes de 2n i 3r de primària vam anar a la casa de colònies de Cal Ganxo, a Castelldefels. Vam fer de científics i científiques i vam treballar diferents experiments. Vam gaudir molt de la ciència! Després vam jugar a diferents jocs i vam gaudir molt de la natura que ens envoltava.

Sortida a fer experiments Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut