Jugant amb la dansa
Fa uns dies ens va visitar el Xavi, i tal i com diu el títol de l’activitat vam jugar amb la dansa, ballant!!! Ens ho vam passar d’allò més bé.
Jugant amb la dansa Llegeix més »
Fa uns dies ens va visitar el Xavi, i tal i com diu el títol de l’activitat vam jugar amb la dansa, ballant!!! Ens ho vam passar d’allò més bé.
Jugant amb la dansa Llegeix més »
Avui els nens i nens de P3, P4 i P5 hem escoltat els contes musicals. En el conte hi havia un rei que buscava la seva corona, un esquirol, i uns germans. Després d’escoltar el conte hem fet un dibuix gegant tots junts. Ens ho hem passat molt bé! Fe
Hem fet contes musicals Llegeix més »
Fa uns dies els nens i les nenes de P5 vam fer una activitat sobre la Carxofa del Prat. Vam aprendre d’on prové la carxofa, com és la seva planta i flor i… vam menjar carxofa amb una vinagreta que vam cuinar a la classe. Ummmm!!! boníssima.
LA CARXOFA DEL PRAT Llegeix més »
Avui els alumnes de P4 I P5 han tingut la visita del policia Sergio. L’objectiu ha estat conscienciar-nos sobre els bons hàbits per la nostra protecció en la via pública. Hem escoltar un conte I hem fet un teatre. Ens ha agradat molt la seva visita.
La Policia ve a l’escola Llegeix més »
Els alumnes de P3, P4 i P5 hem anat al teatre blau. Primer hem tocat, escoltat, olorat i mirat diferents coses de la natura. Hem descobert moltes coses i ens ho hem passat molt bé. Després hem anat a una sala plena d’animals dissecats, hem pogut veure cocodrils, peixos, papallones,… i fins i tot un
Anem al museu blau! Llegeix més »
Aquesta setmana a plàstica, hem fet un dibuix d’un company de classe. Per sorteig hem fet parelles, i ens hem dibuixat els uns als altres. Ha estat divertit!! Mireu quines fotos…
DIBUIXEM A UN COMPANY Llegeix més »
Els nens i nenes de la classe de les tortugues, dels elefants i dels micos hem anat avui al teatre. Hem vist com tocaven molts instruments i cantaven cançons. Ens han agradat molt els animals que sortien a l’obra.
Anem al teatre Modern! Llegeix més »
Ahir a la tarda els nens i nenes de la classe dels MICOS van portar joguines que els van regalar els Reis Mags, i tots junts i compartint-les van jugar al racó de l’aula. Va ser una estona mooolt divertida!!!
Compartim les joguines els Reis Llegeix més »
Avui a la classe dels Micos de P-5, hem rebut la visita del Ricky rockero, i hem après moltes coses sobre els gossos i els animals que podem tenir a casa: cuidar-los, estimar-los, alimentar-los… Ha estat una estona molt divertida i ens ha agradat moltíssim el conte que ens ha explicat l’Anna amb l’ajut de les
El Ricky va a l’escola Llegeix més »
El passat 30 d’octubre els nens i les nenes d’infantil van anar al Parc Nou a buscar castanyes. Quan vam arribar… Sorpresa!!! ens vam trobar amb la Castanyera que estava recollint castanyes; pobreta tan velleta… vam decidir que l’ajudaríem a recollir castanyes per portar-les a la Plaça de la ciutat. Però sabeu qui va aparèixer???
LA CASTANYERA I EL GEGANT… Llegeix més »