Els conills!
La classe de p5 porta des de principi de curs assajant cada dilluns la cançó de la seva classe, la classe dels conills. Cada vegada els hi sona millor i la hem volgut compartir amb vosaltres. Esperem que us agradi!! https://www.youtube.com/watch?v=QZfus11V2bM









