I4

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de P4!

Treballem la confiança!

Avui hem celebrat el dia de la Pau, hem fet una conversa sobre com podem solucionar els conflictes i els mal entesos i hem vist un vídeo molt bonic. A més a més, hem parlat sobre la confiança i hem fet un recorregut d’allò més divertit! Aquí us deixem una mostra 🙂

Treballem la confiança! Llegeix més »

Ioga

A infantil un dia a la setmana fem ioga! Amb els exercicis connectem amb nosaltres mateixos i amb el món que ens envolta, a més a través de les postures prenem consciència de la nostra respiració i moviments i prestem atenció al nostre cos, acabem la sessió fent una conversa sobre com ens sentim i

Ioga Llegeix més »

Contes Musicals

Dimarts passat, els grups d’Infantil van tenir l’oportunitat d’escoltar un conte musical amb en Carles. Van passar una molt bona estona amb els personatges del conte, que n’hi havia uns quants: el llop Martí, el llop Ramon, el gall, el mussol, el cavaller i el carnisser! Fins i tot van poder jugar una mica amb

Contes Musicals Llegeix més »

La granja de Molins!

Els alumnes d’infantil i primer vam passar un fantàstic dia a la granja de Molins. Vam anar cantant a l’autocar i quan vam arribar vam esmorzar tots junts. Després vam fer dos grups i vam començar la visita i vam veure tots els animals. Pregunteu quin és el que més els hi va agradar, segur

La granja de Molins! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut