Benvingudes i Benvinguts a I4!
Iniciem el curs amb moltes ganes i il·lusió. Benvingudes i benvinguts a I4!
Benvingudes i Benvinguts a I4! Llegeix més »
Iniciem el curs amb moltes ganes i il·lusió. Benvingudes i benvinguts a I4!
Benvingudes i Benvinguts a I4! Llegeix més »
Els infants d’I3-I4 s’ho han passat d’allò més bé experimentant amb iogurt i colorant. Aquesta activitat ha estat una excel·lent oportunitat per als més petits per explorar la seva creativitat i desenvolupar les seves habilitats sensorials!!! A través del joc i l’experimentació, han pogut barrejar diferents colors amb el iogurt, creant així una gran varietat
Els cargols i els peixos experimentem amb iogurt!!!! Llegeix més »
A la classe dels peixos de l’Institut Escola del Prat, hem fet un mural de la primavera amb rodets, esponges i pintura!! Ens ho hem passat tan bé que fins i tot hem acabat pintant amb les mans!
Mural de primavera Llegeix més »
Cada dimarts a la tarda els nens i les nenes d’infantil i 1r. treballen ambients de construcció, minimons, artístic i experimentació. Els infants treballen en petits grups barrejant tots els cursos de tal forma que interactuen, es relacionen i aprenen els uns dels altres. Mireu com experimenten, aprenen i què bé que s’ho passen.
Ambients a infantil Llegeix més »
Fa uns dies que ha arribat el Tió a l’escola!!!. Ens va deixar una carta dient que havia arribat, però que s’havia perdut per l’escola … i que necessitava el nostre ajut i que el trobéssim. Després de seguir unes pistes que ens havia deixat… el vam trobar amagadet entre fulles al pati. I l’hem
Ja ha arribat el Tió!!!! Llegeix més »
Els petitons de l’escola hem començat a fer grups interactius, en aquest espai esperem que pugueu venir a passar una bona estona amb nosaltres famílies.
Grups interactius a I4!! Llegeix més »
Fa uns dies els infants d’infantil i primer van anar a la Casa de Colònies Viladoms de Baix per fer la sortida de la tardor. Allà els van rebre els nebots de la Castanyera i vam poder gaudir d’activitats i històries molt divertides: van construir una caseta pel ratolí Martí amb elements del bosc, van
SORTIDA DE LA TARDOR Llegeix més »
Les nenes i els nens de I4 de les classe de les Girafes, van pintar i retallar les fulles per penjar a “l’arbre de les emocions”. D’aquesta manera, podem desprendre’ns d’aquella emoció que no ens deixa estar tranquils per aprendre, ni tampoc per relacionar-nos amb els companys i companyes de manera agradable i respectuosa. Sempre
L’Arbre de les emocions Llegeix més »
Les nenes i els nens d’infantil i primer hem anat d’excursió a veure el Trencadís de cançons! Hem vist tres elements arquitectònics ben característics del Palau –la donzella de la façana, les palmeres semivoltes i el cavall alat del segon pis–, tots ells personificats dalt de l’escenari, s’han convertit en els protagonistes d’aquest concert. Mitjançant
Palau de la música Llegeix més »