Nom de l'autor: Tonyi Calero

Educació viària

A 1r. hem fet la primera sessió d’educació viària amb el Toni, un policia local molt simpàtic que ens ha recordat com hem de caminar i creuar els carrers. Hem practicat a classe amb un joc molt divertit!!! I encara hem d’aprendre més perquè vindrà un altre dia.

Educació viària Llegeix més »

Beebots!!!!

Les Panteres hem fet un tastet de Robòtica, amb les Beebots!! Unes petites abelles que es mouen seguint les nostres instruccions. A la primera sessió hem après a programar-les perquè es moguin cap a endavant, endarrera i facin un gir. Estem desitjant tornar a tenir les Beebots amb nosaltres.

Beebots!!!! Llegeix més »

Tenim nous convidats!!!!

A la classe de les Panteres tenim uns nous convidats: “Cucs de seda” als que durant uns dies hem de cuidar i alimentar perquè es facin grans, i passant pel procés de Metamorfosi es converteixin en precioses papallones. Ara han de menjar fulles de moreres i créixer i si tot va bé es convertiran en

Tenim nous convidats!!!! Llegeix més »

De què fa gust la lluna???

Durant aquest curs els infants de P3, P4, P5 i 1r. han incorporat el teatre com una dinàmica més. La Laura ens ha ajudat a treballar aspectes d’expressió oral i corporal. I com que als nens i les nenes els agradava molt el conte De què fa gust la lluna?? vam decidir transformar-lo en una

De què fa gust la lluna??? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut