Nom de l'autor: Sergio

Una visita molt especial a I4

Hola, famílies!! Teníem moltes ganes de començar el nou curs!!! Ja no som els més petits de l’escola i fa pocs dies vam decidir el nostre nom de la classe: ELS PEIXOS!!! A més a més, hem tingut una visita molt especial… el NEMO! A partir d’ara cada setmana ens deixarà una lletra o paraula

Una visita molt especial a I4 Llegeix més »

Som “Els cargols”!

Les nenes i els nens de I3 hem escollit “Els cargols”, com a nom del grup-classe. Hem anat a buscar cargols pel jardí de l’escola i n’hem trobat un munt! També hem pintat cargols de diferents maneres, cantat cançons i dibuixat la seva closca rodona amb guixos de colors. Ens agraden molt els cargols!

Som “Els cargols”! Llegeix més »

Una tarda patinant

Només començar el curs, el grup de 4t va aconseguir arribar al final del seu recorregut gràcies a tots els nens i nenes del grup. Era un recorregut, com el joc de l’oca, on, amb el nostre esforç i ajudant-nos els uns als altres, anàvem avançant en les caselles per tal de fer aquella activitat

Una tarda patinant Llegeix més »

Comencem els grups interactius

A sisè de primària ja hem començat a realitzar les sessions de grups interactius, on intentem que l’alumnat sigui més autònom i s’ajudin entre ells i elles. L’alumnat es mostra motivat i molt actiu a l’hora de realitzar cadascuna de les activitats. Esperem poder comptar pròximament amb alguna persona voluntària que ens ajudi en la

Comencem els grups interactius Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut