Nom de l'autor: Aroa

Sortida al salting!

La nostra escola premia a tots els nens i les nenes que s’han esforçat molt durant aquest trimestre tan llarg. Molts alumnes han treballat molt, han après moltes coses, han fet les feines, han tingut un bon comportament…entre moltes altres coses i per això els mestres han deixat que escollissin una super sortida. I sabeu […]

Sortida al salting! Llegeix més »

Fem la MONA DE PASQUA

Arriben les vacances de setmana santa i nosaltres no marxem sense fer la nostra mona. El divendres 12 tota l’escola va fer la seva mona. Ens encanta posar xocolata, els lacasitos, ous i plomes! Mireu com hem gaudit!      

Fem la MONA DE PASQUA Llegeix més »

Dictat explosiu

Avui hem fet un dictat diferent, el dictat explosiu. Dintre dels globus hi havia frases i els alumnes/as sortien, explotaven un globus i llegien a la resta de companys les frases. Tots escrivien aquestes frases a la llibreta. Una manera divertida de fer dictats! 

Dictat explosiu Llegeix més »

ROBÒTICA A TERCER

Durant aquest curs tot el centre està treballant continguts de diferents àrees amb els robots BEE BOTS i BLUE BOOTS. Nosaltres a la classe hem treballat les taules de multiplicar i les figures geomètriques programant els robots. 1r hem manipulats els robots per investigar com funcionaven. 2n hem provat de programar-los. 3r la mestra ens

ROBÒTICA A TERCER Llegeix més »

BON NADAL!

Queden molt poquets dies perquè arribi Nadal i a l’escola ja estem fent moltes activitats. Avui ens ha arribat una carta del Fumera i ens ha dit que ens està vigilant i si ens portem molt bé ens portarà un regal. Estem molt emocionats i ens encanta el Nadal. Bon Nadal families!

BON NADAL! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut