Ens encanta la plàstica!
Avui a plàstica ens hem dibuixat a nosaltres! Hem observat en un mirall com era la nostra cara, els nostres ulls, la boca…i després ens hem representat en un full. Mireu que bé ens hem dibuixat!
Ens encanta la plàstica! Llegeix més »












