Nom de l'autor: Aroa

Benvinguts a 2n

Ja fa unes setmanes que hem començat l’escola i ens volíem presentar: som la classe de 2n, la classe dels dinosaures!! Estem molt preparats i preparades per aprendre molt durant aquest curs!  

Benvinguts a 2n Llegeix més »

Sortida esportiva al Sagnier

Avui els alumnes de 3r i 4t hem anat a fer una sortida al Sagnier. Hem estat tot el matí aprenent diferents disciplines; salt de longitud, salt d’altura als matalassos, atletisme, carrera d’obstacles i carreres de relleus, entre d’altres. Hem gaudit molt i ens hem sentit uns vertaders esportistes olímpics.

Sortida esportiva al Sagnier Llegeix més »

CONCURS DE SANT JORDI

L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola

CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut