Anem al Zoo!
Els nens i nenes d’Infantil i 1r hem anat al Zoo de Barcelona. Allà hem vist molts animals: elefants, goril·les, orangutants, girafes, hipopòtams, tortugues…i molts més! tot i la calor els infants s’ho han passat d’allò més bé!
Els nens i nenes d’Infantil i 1r hem anat al Zoo de Barcelona. Allà hem vist molts animals: elefants, goril·les, orangutants, girafes, hipopòtams, tortugues…i molts més! tot i la calor els infants s’ho han passat d’allò més bé!
Els alumnes de 4rt volem donar les gràcies a tots els alumnes, professors i personal del centre que ha fet possible que el projecte de cantina funcionés i ens permeta poder realitzar el nostre viatge de fi de curs. MOLTES GRÀCIES A TOTS.
VIATGE FI DE CURS Llegeix més »
El passat mes de febrer els nostres alumnes de 4rt varem realitzar les proves de competències. Durant aquells dies la seva actitut va ser molt bona, per la qual cosa estem molt contents. Ara ja tenim els resultas i poder afirmar que els nostres alumnes poc a poc van millorant, mentre alguns han superat molt
PROVES COMPETÈNCIES Llegeix més »
Avui ha sigut el nostre primer assaig a l’escenari. Hem rigut molt amb les nostres professores i la Blanca que ens ensenya moltes coses de teatre. Avui hem practicat “dormir-nos”. Us agrada?
ASSAIG TEATRE DE PRIMER Llegeix més »
El dia 10 de maig després d’una setmana molt intensa amb les proves de competències bàsiques, els alumnes de sisè van anar al complex esportiu Julio Méndez a fer la cantata. On tots els alumnes de sisè del Prat de Llobregat realitzen una cantata conjunta que va ser molt emocionant. Aquest any es titulava “Radio
Cantem a la cantata!!! Llegeix més »
El passat dilluns 13 de maig els alumnes de sisè van poder gaudir d’un gran espectacle de dansa combinat amb futbol, anomenat la partida, al teatre remodelat de L’artesà. Ho varen passar d’allò més bé!! Aquí els podeu veure desprès de l’actuació.
Anem al teatre L’artesà Llegeix més »
Els nens i nenes de P3 cada matí comencen el dia a l’escola fent el “Bon dia”. És un moment molt important, ja que un d’ells és el maquinista i s’encarrega de mirar qui ha vingut i no ha vingut a l’escola. A més a més, també serveix per establir una mica de conversa entre
Els nens i nenes de p3 i p4 descobreixen la música de diverses maneres! Avui hem escoltat una audició de Leroy Anderson que es titula: la màquina d’escriure. En primer lloc ens hem posat en rotllana un darrere de l’altre, per tal de seguir el ritme picant l’esquena del company del davant. I després, han
Audició: la màquina d’escriure! Llegeix més »
Aprenem a classificar formes geomètriques! A la classe de les tortugues hem portat dues caixes amb diverses formes: quadrats, triangles i cercles. Observen que algunes peces tenen la mateixa forma, però són de diferents colors i mida.. Ells mateixos les han anat classificant segons la forma i després intentaven saber quants triangles grocs hi havia,
Juguem amb les formes geomètriques Llegeix més »
Aquest matí hem anat els nens de primer a la ludoteca del barri,ens ho hem passat “super” perquè hem jugat a moltes coses: construccions, cuinetes, saltar a la corda…Segur que tornarem aviat!!! .
UN MATI JUGANT A LA LUDOTECA Llegeix més »