Sortida Museu Blau
Divendres passat, 11 de novembre, els alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar al Museu Blau, de Barcelona. El Museu Blau és el Museu de Ciències Naturals i vam poder observar tot tipus d’éssers vius de tots els regnes: insectes, mamífers, ocells, fongs… No patiu, el lleó, el goril·la i l’ós formiguer estaven dissecats! Per aprendre moltes […]
Sortida Museu Blau Llegeix més »










