2019

Fem el bon dia!

Els nens i nenes de P3 cada matí comencen el dia a l’escola fent el “Bon dia”. És un moment molt important, ja que un d’ells és el maquinista i s’encarrega de mirar qui ha vingut i no ha vingut a l’escola. A més a més, també serveix per establir una mica de conversa entre […]

Fem el bon dia! Llegeix més »

AULES AMB BON TRACTE

Avui, dia 7 de maig, els alumnes de primer de primària hem realitzat el taller d´Aules amb Bon Tracte, amb la participació de les Dones Sàvies d.el barri de Sant Cosme, que ens han pogut explicar les seves experiències i anècdotes Ha estat una experiència molt enriquidora, i hem acabat fent un petit esmorzar amb

AULES AMB BON TRACTE Llegeix més »

EN RICKY I LES PAPALLONES

Fa uns dies ens va visitar l’Anna amb el Ricky. Ens van ensenyar com hem de cuidar dels animals i de les mascotes si és que tenim a casa i a més ens van explicar la història del Ricky Rock, un conte molt bonic i que ens ensenya a estimar a tothom. Gràcies Anna, gràcies

EN RICKY I LES PAPALLONES Llegeix més »

Celebrem el dia de dona

El passat 8 de març l’Institut Escola es va vestir de lila, per commemorar el dia de la dona a nivell internacional. L’escola va impulsar diferents activitats relacionades amb temes de gènere, per sensibilitzar l’alumnat i les famílies de les desigualtats que avui dia encara persisteixen en la nostra societat. A l’etapa d’Educació Infantil els

Celebrem el dia de dona Llegeix més »

CONCURS DE SANT JORDI

L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola

CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »

Sortida al salting!

La nostra escola premia a tots els nens i les nenes que s’han esforçat molt durant aquest trimestre tan llarg. Molts alumnes han treballat molt, han après moltes coses, han fet les feines, han tingut un bon comportament…entre moltes altres coses i per això els mestres han deixat que escollissin una super sortida. I sabeu

Sortida al salting! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut